بیوگرافی
اگرچه او در نهایت به عنوان کارگردانی با شهرت خاص در فیلمهای غیرمتعارف شناخته شد، نوام مورو مسیر پیچیدهای را به هالیوود طی کرد. مورو در اسرائیل به دنیا آمد و در شهر نوجوانیاش، اورشلیم نیویورک، به عنوان معمار آموزش دید، سپس به صنعت تبلیغات وارد شد و مدت طولانی...
اگرچه او در نهایت به عنوان کارگردانی با شهرت خاص در فیلمهای غیرمتعارف شناخته شد، نوام مورو مسیر پیچیدهای را به هالیوود طی کرد. مورو در اسرائیل به دنیا آمد و در شهر نوجوانیاش، اورشلیم نیویورک، به عنوان معمار آموزش دید، سپس به صنعت تبلیغات وارد شد و مدت طولانی در بخش خلاقیت آژانس گلداسمیت/جفری گاتهام مشغول به کار بود. در این دوره، او به خاطر تواناییهای خلاقانه و اصلیاش در کارگردانی فیلمهای تبلیغاتی از طریق برند تولیدی خودش، بیسکویت فیلمز (که با شاون لاسی تسارو همکاری میکرد) شناخته شد؛ مشتریان آنها شامل برندهایی همچون ساترن، E*Trade و FreeAgent.com بود. به مرور زمان، مورو و تسارو به خانه تولید مبتنی بر تبلیغات استیفل و شرکت در کالیفرنیای جنوبی مهاجرت کردند و سپس یک برند تولید جدید برای خود راهاندازی کردند. در سالهای بعد، شایعاتی درباره فعالیتهای آینده مورو در عرصه فیلمسازی منتشر شد -- از جمله در یک مقطع، برنامههای او برای کارگردانی فیلم The Ring Two برای دریمورکس (وظیفهای که در نهایت به هیدئو ناکاتا، کارگردان فیلم اصلی ژاپنی، واگذار شد) و کمدی سیاه All Families Are Psychotic؛ با این حال، مورو در نهایت با کمدی 2007 Smart People به عنوان کارگردان در یک پروژه با پروفایل بالا ظاهر شد. این فیلم با بازی توماس هیدن چرچ، دنیس کواید و سارا جسیکا پارکر، به داستان یک استاد (کواید) میپردازد که با یک رابطه جدید و کارهای یک برادر مشکوک دست و پنجه نرم میکند.
نمایش بیشتر